APA:
کپیآشوری، آرزو، و خاتمی نو، علیرضا. (1400). رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات سطوح شرکت, قابلیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت سیستم با بهروری سازمانی (مورد مطالعه: ایران خودرو ). کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. SID. https://sid.ir/paper/901373/fa
Vancouver:
کپیآشوری آرزو، خاتمی نو علیرضا. رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات سطوح شرکت, قابلیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت سیستم با بهروری سازمانی (مورد مطالعه: ایران خودرو ). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901373/fa
IEEE:
کپیآرزو آشوری، و علیرضا خاتمی نو، “رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات سطوح شرکت, قابلیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت سیستم با بهروری سازمانی (مورد مطالعه: ایران خودرو )،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901373/fa