APA:
کپیمالکی، یاسر، و دشت لعلی، زهرا. (1400). تاثیر سرمایه انسانی بر ابعاد ظرفیت های بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند (موردمطالعه: بیمه ایران در استان چهارمحال و بختیاری). کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. SID. https://sid.ir/paper/901376/fa
Vancouver:
کپیمالکی یاسر، دشت لعلی زهرا. تاثیر سرمایه انسانی بر ابعاد ظرفیت های بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند (موردمطالعه: بیمه ایران در استان چهارمحال و بختیاری). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901376/fa
IEEE:
کپییاسر مالکی، و زهرا دشت لعلی، “تاثیر سرمایه انسانی بر ابعاد ظرفیت های بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند (موردمطالعه: بیمه ایران در استان چهارمحال و بختیاری)،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901376/fa