مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

314
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

99
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی

نویسندگان

شیخ شعاعی حمزه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 کمبود یک ابزار برای اندازه گیری اثربخشی برندسازی و ارزش نام تجاری مکان, به درستی احساس می شود. پژوهش حاضر از طریق بررسی و ارائه ابزار ارزشیابی کمی و مشتری محور نام تجاری مکان, به ارتقاء روابط بین المللی و دیپلماسی عمومی در منطقه سیستان بین ایران و افغانستان کمک می کند. ارتقاء سطح مناسبات تجاری بین دو یا چند مکان در تراز بین المللی, در ابتدا مستلزم سنجش ارزش موجود آنهاست. برای این منظور, در این مطالعه از بحث گروهی متمرکز, مصاحبه عمیق و دو مرحله پرسشنامه برای توسعه و اعتبار بخشیدن به ابزار اندازه گیری ارزش مشتری محور نام تجاری مکان استفاده می شود. از تجزیه و تحلیل عاملی اکتشافی بر روی 216 پرسشنامه و سپس از تحلیل عاملی تاییدی بر روی 463 پرسشنامه استفاده شد. سازه مفهومی ارائه شده شامل چهار متغیر برتری نام تجاری مکان, کیفیت درک شده, تعامل با نام تجاری مکان و وفاداری به نام تجاری می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیخ شعاعی، حمزه. (1400). سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/901397/fa

    Vancouver: کپی

    شیخ شعاعی حمزه. سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901397/fa

    IEEE: کپی

    حمزه شیخ شعاعی، “سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901397/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button