APA:
کپیشیخ شعاعی، حمزه. (1400). سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/901397/fa
Vancouver:
کپیشیخ شعاعی حمزه. سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901397/fa
IEEE:
کپیحمزه شیخ شعاعی، “سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901397/fa