APA:
کپیجنتی، فهیمه، صالح زاده، رضا، و ولیخانی، زهرا. (1400). ارزیابی تاثیر درگیری ذهنی و ارتباط با برند بر عشق و کیفیت ارتباط برند (مورد مطالعه اینستاگرام). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/901407/fa
Vancouver:
کپیجنتی فهیمه، صالح زاده رضا، ولیخانی زهرا. ارزیابی تاثیر درگیری ذهنی و ارتباط با برند بر عشق و کیفیت ارتباط برند (مورد مطالعه اینستاگرام). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901407/fa
IEEE:
کپیفهیمه جنتی، رضا صالح زاده، و زهرا ولیخانی، “ارزیابی تاثیر درگیری ذهنی و ارتباط با برند بر عشق و کیفیت ارتباط برند (مورد مطالعه اینستاگرام)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901407/fa