مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

619
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

258
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) 

چکیده

 امروزه دنیای کسب و کار به محیط پویا و رقابتی تبدیل شده است, و سازمانهای مختلف با چالش گسترش سهم بازار خود و پیدا کردن راههای جدید برای جذب, به دست آوردن, حمایت و حفظ مشتریان جهت افزایش درآمد مواجه می باشند. علاوه بر این, سازمان ها به دنبال افزایش بهروری, کاهش هزینه و افزایش سود خود می باشند. مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار ارزشمند برای کمک به این تلاش ها است. از میان رفتن مرزهای جغرافیایی برای کسب و کارها و به تبع آن شدت یافتن رقابت باعث شده تا مشتری به عنوان رکن اساسی, محور اصلی فعالیت برای هر کسب و کاری مطرح شود. سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که حفظ مشتریان فعلی ارزان تر از جذب مشتریان جدید است و بهترین راه حفظ مشتریان, به دست آوردن رضایت آنان است. همچنین تحقیقات نشان می دهند که رضایت مشتریان می تواند منجر به نام تجاری معتبر و در نتیجه سودآوری بیشتر گردد. در سالهای اخیر و با ورود بانکهای خصوصی عرصه رقابت پویا تر شده و با توجه به محدودیت های گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی, اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و همچنین به دلیل فزونی میزان تقاضا بر عرضه, همواره بانک ها در صدد رفع نیاز های مشتریان برآمده و مشتری مداری و ارکان آن را مورد توجه قرار داده اند و به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده نموده اند هرچند که هنوز جای کار بسیار زیاد است و می بایست شاهد نو آوریهای زیادی در زمینه بانکداری, مشتری مداری و نیازها و خواسته های مشتریان در آینده نه چندان دور و ارائه خدمات متنوع توسط تمامی بانکهای این مرز و بوم باشیم. در این مقاله به مروری بر پژوهش های صورت گرفته در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بانکداری الکترونیکی می پردازیم تا ضمن بیان لزوم توجه بیشتر مدیران محترم به مدیریت ارتباط با مشتری و آینده این صنعت با توجه به سوابق پرداخته باشیم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بسکابادی، حسین، و توسلی، عبداله. (1400). تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها. کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901648/fa

    Vancouver: کپی

    بسکابادی حسین، توسلی عبداله. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901648/fa

    IEEE: کپی

    حسین بسکابادی، و عبداله توسلی، “تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901648/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button