APA:
کپیراستی، علی، و هاشمی پورنهی، زهرا. (1400). بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده. کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901651/fa
Vancouver:
کپیراستی علی، هاشمی پورنهی زهرا. بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901651/fa
IEEE:
کپیعلی راستی، و زهرا هاشمی پورنهی، “بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901651/fa