مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

511
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

222
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده انجام شده است. بازاریابی بحثی درباره مشتریان و بازار است. یک شرکت برای آن که موفق باشد باید اهداف خود را بر روی خواسته های مشتری و الزامات بازار تنظیم کند. بنابراین بازاریابی از این منظر یک ابزار مدیریت است. یکی از مشکلات عمده در راه توسعه تجارت الکترونیک این است که با وجود سرمایه گذاری های کلان, استفاده از آن به راحتی مورد پذیرش کاربران قرار نمی گیرد. یکی از این دلایل, احساس عدم اعتماد در مشتری می باشد. . . برای جذب و نگهداشتن مشتریان لازم است که درک و آگاهی آن ها از امنیت را بالا برد و اعتماد آن ها را حفظ کرد. اعتماد مرکز ارتباط مشتری برخط است و عدم اعتماد یکی از بزرگ ترین موانع کسب وکار برخط می باشد. امروزه بازاریابان دریافته اند که رفتار مصرف کننده یک فرایند مستمر است و نه آن چه که به سادگی در لحظه خرید روی می دهد. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی بوده و در برگیرنده افراد و آن چه که خرید می کنند, چرا و چگونگی خرید آن ها, بازاریابی و آمیخته آن و بازار می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    راستی، علی، و هاشمی پورنهی، زهرا. (1400). بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده. کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901651/fa

    Vancouver: کپی

    راستی علی، هاشمی پورنهی زهرا. بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901651/fa

    IEEE: کپی

    علی راستی، و زهرا هاشمی پورنهی، “بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901651/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button