مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

553
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

156
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

واکاوی نقش مدیریت تبلیغات، بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک

نویسندگان

نصیری مهدی | خاکسار علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 صنعت تبلیغات در دهه اخیر, فقط نمایش یک محصول نیست. تبلیغات می کوشد تا هر چه بیشتر مردم را غرقِ در دنیای برندها کند. در این دوران, شاخص ِهای کلیدیِ آگهی های تبلیغاتیِ تأثیرگذار, دچار تحول شده است. مدیریت این جریان هنری-تبلیغاتی دیگر تنها بر عهده مدیرانِ هنری, مدیرانِ بازاریابی و گرافیست ها نیست. در صنعت تبلیغات, به مفهوم جدیدی بنام مدیریت تبلیغات برمی خوریم. مدیرانِ تبلیغات افرادی هستند, دارای تخصص های هنری و مدیریتی. آن ها شیوه های نوین بازاریابی را می دانند؛ توانایی مدیریت بودجه های کلان تبلیغاتی را دارند و با مدیریت بحران آشنا هستند. فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک که در خط مقدم صنعت تبلیغات قرار دارند, می بایست با علم مدیریت تبلیغات آشنا شده, تا توانایی مدیریت پروژه های کلان تبلیغاتی را داشته باشند. پژوهش حاضر رویکردی کاربردی به موضوع مدیریت تبلیغات داشته و با استفاده از روش تحقیق توصیفی-تحلیلی و گردآوری اطلاعات به شیوه مطالعات کتابخانه ای و میدانی به بررسی و مداقه پیرامون موضوع مدیریت تبلیغات خواهد پرداخت. مسئله ی بنیادین پژوهش حاضر, واکاوی نقش مدیریت تبلیغات, بر آینده شغلی فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته طراحی گرافیک در ایران می باشد, تا حلقه گم شده مابینِ مدیریت تبلیغات و هنر طراحی گرافیک واکاوی شود. یافته های پژوهش حاضر نشان داد, اکثر فارغ التحصیلان رشته طراحی گرافیک با علم مدیریت تبلیغات بیگانه بوده و یکی از نیازهای اساسی تحصیلاتِ تکمیلی در ایران, تهیه و تدوین سرفصل های به روز این رشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نصیری، مهدی، و خاکسار، علی. (1400). واکاوی نقش مدیریت تبلیغات, بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک. کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. SID. https://sid.ir/paper/901751/fa

    Vancouver: کپی

    نصیری مهدی، خاکسار علی. واکاوی نقش مدیریت تبلیغات, بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901751/fa

    IEEE: کپی

    مهدی نصیری، و علی خاکسار، “واکاوی نقش مدیریت تبلیغات, بر آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته ی طراحی گرافیک،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901751/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button