Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,354
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

586
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با رشد شبکه های اجتماعی, فرصتهای جدیدی پیش روی کسب و کارها قرار گرفته و ساختار کسب و کار نیز به شدت, تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. در حال حاضر, استفاده از این رسانه ها به دلیل اهمیت بالایی که دارند, در زمینه های مختلف و با اهدافی نظیر بازاریابی و یا اطلاع رسانی توسط بیشتر کسب و کارها صورت می گیرد. در سال هایاخیر, مفهوم جدیدی به نام کسب و کار اجتماعی مطرح شده است که قابلیت شبکه های اجتماعی را برای انجام تمامفرآیندهای کسب و کار از مدیریت منابع انسانی تا ارتباط با مشتری دربر می گیرد که موجب کاهش هزینه ها و افزایش بازده و بهینه شدن ارتباطات داخلی و خارجی سازمان می شود. در این پژوهش, به بررسی نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار پرداخته شده است. امروزه بسیاری از تعاملات اجتماعی و کسب و کار افراد به فضای مجازی کشیده شده است و ارتباطات مجاز بخش عمده ای از دلایل استفاده کاربران از این فضای مجازی می باشد. در این میان شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. تاثیر شبکه های اجتماعی هر روزه در کسب و کارها بیشتر می شود. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی می باشد. نتایج این پژوهش نشان می دهد, شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان ابزار مهم در کسب و کارها مورد توجه قراربگیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کوشکی، جمشید، و موسوی، زهراسادات. (1400). تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار. کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901976/fa

    Vancouver: کپی

    کوشکی جمشید، موسوی زهراسادات. تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901976/fa

    IEEE: کپی

    جمشید کوشکی، و زهراسادات موسوی، “تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901976/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا