مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

517
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

210
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مزایا و محدودیت های آموزش مجازی در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان

نویسندگان

خاندل مسعود

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

آموزش مجازی (الکترونیکی) با توجه به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یک ضرورت شناخته شده است. در کشور ما نیز اهمیت استفاده و توسعه این نوع ازآموزش در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است. در این تحقیق سعی شده است با روش توصیفی-تحلیلی و با جستجو در منابع کتابخانه ای و نیز بانک های اطلاعاتی, اطلاعات لازم در ارتباط با مزایا و محدودیت های آموزش مجازی در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان جمع آوری و مورد بحث و تفسیر قرار گیرد. از این رو پس از بررسی پژوهش ها و مطالعات انجام گرفته در این خصوص, مزایا و محدودیت های آموزش مجازی را از ابعاد متفاوتی اعم از آموزشی, اجتماعی-فرهنگی, اقتصادی, روان شناختی و فنی مورد توجه قرار داده و در نهایت راهکارهایی برای کاهش محدودیت ها و نقاط ضعف آموزش مجازی در نظام تعلیم و تربیت کشور ارائه گردیده است. اگر بخواهیم آموزش مجازی مفید و مؤثر باشد, باید ابزارهای لازم مثل تلفن همراه, تبلت, رایانه, اینترنت با پهنای باند زیاد در اختیار معلمان و دانش آموزان باشد. بدون فراهم کردن زیرساخت های آموزش مجازی, نمی توان به پیاده سازی و اثربخشی آن امیدوار بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خاندل، مسعود. (1400). مزایا و محدودیت های آموزش مجازی در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/901995/fa

    Vancouver: کپی

    خاندل مسعود. مزایا و محدودیت های آموزش مجازی در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901995/fa

    IEEE: کپی

    مسعود خاندل، “مزایا و محدودیت های آموزش مجازی در فرآیند یاددهی-یادگیری دانش آموزان،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901995/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button