APA:
کپیشعبان بلقیس آباد، کیوان. (1401). شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در تصمیم به خرید مصرف کنندگان نهایی سوپرمارکتهای منطقه 5 شهر تهران. کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/902043/fa
Vancouver:
کپیشعبان بلقیس آباد کیوان. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در تصمیم به خرید مصرف کنندگان نهایی سوپرمارکتهای منطقه 5 شهر تهران. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902043/fa
IEEE:
کپیکیوان شعبان بلقیس آباد، “شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در تصمیم به خرید مصرف کنندگان نهایی سوپرمارکتهای منطقه 5 شهر تهران،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902043/fa