APA:
کپیابوالحسن زاده، شیما، علیزاده مجد، امیررضا، و افشار، پروین. (1400). بررسی تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/902053/fa
Vancouver:
کپیابوالحسن زاده شیما، علیزاده مجد امیررضا، افشار پروین. بررسی تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902053/fa
IEEE:
کپیشیما ابوالحسن زاده، امیررضا علیزاده مجد، و پروین افشار، “بررسی تاثیر توزیع متمرکز و ارتقاء فروش بر قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش میانجی تصویر شرکت و ارزش ویژه برند بر مبنای مصرف کننده در برند پوشاک سله بن،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902053/fa