APA:
کپیبنی جمالی، شکوه السادات، امین نسب، ویان، و حاتمی، حمیدرضا. (1397). اثربخشی آموزش بازی های ادراکی حرکتی بر سازگاری اجتماعی, تبحر حرکتی و کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی در کودکان 5 و 6 ساله پیش دبستانی. مجله علوم روانشناختی، 17(72 )، 883-892. SID. https://sid.ir/paper/92975/fa
Vancouver:
کپیبنی جمالی شکوه السادات، امین نسب ویان، حاتمی حمیدرضا. اثربخشی آموزش بازی های ادراکی حرکتی بر سازگاری اجتماعی, تبحر حرکتی و کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی در کودکان 5 و 6 ساله پیش دبستانی. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1397؛17(72 ):883-892. Available from: https://sid.ir/paper/92975/fa
IEEE:
کپیشکوه السادات بنی جمالی، ویان امین نسب، و حمیدرضا حاتمی، “اثربخشی آموزش بازی های ادراکی حرکتی بر سازگاری اجتماعی, تبحر حرکتی و کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی در کودکان 5 و 6 ساله پیش دبستانی،” مجله علوم روانشناختی، vol. 17، no. 72 ، pp. 883–892، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92975/fa