APA:
کپیمنظری توکلی، وحید، کدیور، پروین، حسن آبادی، حمیدرضا، و عرب زاده، مهدی. (1397). بررسی تأثیر آموزش راهبردهای پردازش هیجان مدار بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار. مجله علوم روانشناختی، 17(66 )، 246-258. SID. https://sid.ir/paper/93035/fa
Vancouver:
کپیمنظری توکلی وحید، کدیور پروین، حسن آبادی حمیدرضا، عرب زاده مهدی. بررسی تأثیر آموزش راهبردهای پردازش هیجان مدار بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1397؛17(66 ):246-258. Available from: https://sid.ir/paper/93035/fa
IEEE:
کپیوحید منظری توکلی، پروین کدیور، حمیدرضا حسن آبادی، و مهدی عرب زاده، “بررسی تأثیر آموزش راهبردهای پردازش هیجان مدار بر سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار،” مجله علوم روانشناختی، vol. 17، no. 66 ، pp. 246–258، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93035/fa