APA:
کپیقاسمی، خلیل، کجباف، محمدباقر، قمرانی، امیر، و ترکان، هاجر. (1399). اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانه های اختلال کم توجهی و فزون کنشی کودکان. مجله علوم روانشناختی، 19(90 )، 755-763. SID. https://sid.ir/paper/93109/fa
Vancouver:
کپیقاسمی خلیل، کجباف محمدباقر، قمرانی امیر، ترکان هاجر. اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانه های اختلال کم توجهی و فزون کنشی کودکان. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1399؛19(90 ):755-763. Available from: https://sid.ir/paper/93109/fa
IEEE:
کپیخلیل قاسمی، محمدباقر کجباف، امیر قمرانی، و هاجر ترکان، “اثربخشی بسته بومی آموزش کارکردهای اجرایی ویژه معلمان بر نشانه های اختلال کم توجهی و فزون کنشی کودکان،” مجله علوم روانشناختی، vol. 19، no. 90 ، pp. 755–763، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93109/fa