APA:
کپیسالکی، سارا، تاجری، بیوک، و احدی، حسن. (1398). اثربخشی بازی مهارتی-فکری لگو بر میزان یادگیری کودکان مبتلا به اختلال خواندن. مجله علوم روانشناختی، 18(83 )، 2175-2183. SID. https://sid.ir/paper/93186/fa
Vancouver:
کپیسالکی سارا، تاجری بیوک، احدی حسن. اثربخشی بازی مهارتی-فکری لگو بر میزان یادگیری کودکان مبتلا به اختلال خواندن. مجله علوم روانشناختی[Internet]. 1398؛18(83 ):2175-2183. Available from: https://sid.ir/paper/93186/fa
IEEE:
کپیسارا سالکی، بیوک تاجری، و حسن احدی، “اثربخشی بازی مهارتی-فکری لگو بر میزان یادگیری کودکان مبتلا به اختلال خواندن،” مجله علوم روانشناختی، vol. 18، no. 83 ، pp. 2175–2183، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93186/fa