APA:
کپیحسن زاده، مهرداد، شافعیان، نیلوفر، و علیجانی، مهرزاد. (1395). تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان. تعاون و کشاورزی (تعاون)، 5(19 )، 23-53. SID. https://sid.ir/paper/93556/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده مهرداد، شافعیان نیلوفر، علیجانی مهرزاد. تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان. تعاون و کشاورزی (تعاون)[Internet]. 1395؛5(19 ):23-53. Available from: https://sid.ir/paper/93556/fa
IEEE:
کپیمهرداد حسن زاده، نیلوفر شافعیان، و مهرزاد علیجانی، “تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران بر همنوایی با برند وبگاه آن از دیدگاه مشتریان،” تعاون و کشاورزی (تعاون)، vol. 5، no. 19 ، pp. 23–53، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93556/fa