مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

545
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

697
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی روابط درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی با استفاده از روش دیمتل فازی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 40

چکیده

 در پژوهش حاضر به شناسایی و سنجش روابط بین متغیرهای مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی استان مازندران پرداخته شد. به این منظور, از یک شاخص جامع متشکل از 4 مؤلفة اصلی و 15 مؤلفة فرعی مرتبط با بازاریابی کارآفرینانه و سازگار با محیط گزارشگری ایران, به عنوان معیارهای سنجش بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی, استفاده گردید. بر این اساس, با توجه به جامعة آماریپژوهش, یعنیمدیرانتعاونی های کشاورزی استان مازندران, 15 نفر به عنوان خبره انتخاب شدند. برای جمع آوری نظر خبرگان, پرسش نامةمقایسات زوجیطراحیو برایسنجشمیزانتأثیر عواملازیکمقیاسپنج سطحیفازی استفادهشد. روایی پرسش نامه با استفاده از نظر خبرگان و استادان دانشگاهی مورد تأیید قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد شاخص هوش رقابتی مؤثرترین شاخص بوده که در سایر شاخص ها (عوامل-خارجی, عوامل داخلی و مزیت رقابتی) تأثیر گذاشته است. میان عوامل فرعی, شاخص های سرمایه گذاری تحقیق و توسعه, سرمایه گذاری در بازار و سیاست دولت, تمایز محصول و کیفیت محصول به عنوان مؤثرترین معیارها شناخته شدند که در سایر مؤلفه ها تأثیر گذاشته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    معطوفی، علیرضا. (1397). بررسی روابط درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی با استفاده از روش دیمتل فازی. تعاون و کشاورزی (تعاون)، 7(25 )، 1-40. SID. https://sid.ir/paper/93597/fa

    Vancouver: کپی

    معطوفی علیرضا. بررسی روابط درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی با استفاده از روش دیمتل فازی. تعاون و کشاورزی (تعاون)[Internet]. 1397؛7(25 ):1-40. Available from: https://sid.ir/paper/93597/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا معطوفی، “بررسی روابط درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی های کشاورزی با استفاده از روش دیمتل فازی،” تعاون و کشاورزی (تعاون)، vol. 7، no. 25 ، pp. 1–40، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93597/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button