مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,515
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

189
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

چالش سازمان ترویج کشاورزی با تحولات به کمک دو رویکرد عملکرد مداری و ارباب رجوع گرایی

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 90

کلیدواژه

ارباب رجوع (کشاورزی)Q3

چکیده

 در جهان کنونی, تحولات سریع سیاسی, اقتصادی, اجتماعی و فناوری بر سازمان ها از جمله سازمان ترویج کشاورزی تاثیر به سزایی دارند. در چنین محیطی, سازمان هایی می توانند به طور کارآ به فعالیت های خود ادامه دهند که ساختار و خدمات خود را متناسب با تحولات سازمان دهی کنند. به منظور چالش با تحولات, به کارگیری عملکرد مداری به همراه ارباب رجوع گرایی به عنوان دو رویکرد موثر برای سازمان ترویج کشاورزی ضروری می نماید. رویکرد عملکرد مداری اهداف و اولویت هایی را که برای دسترسی به نتایج پایدار مورد نیاز است, مشخص می سازد. رویکرد ارباب رجوع گرایی که نوعی فرهنگ سازمانی است, به منظور خلق ارزش های برتر برای دریافت کنندگان خدمات این سازمان, رفتارهای لازم را به کارآمدترین و موثرترین شکل, ایجاد می کند. این مقاله با روش اسنادی و کتابخانه ای و با هدف تبیین رویکردهای سازمان ترویج کشاورزی در چالش با تحولات چهارگانه یاد شده تنظیم شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شاه ولی، منصور، عزیزی خالخیلی، طاهر، لاچینی، زهرا، ابدی، بیژن، و مسرور، اعظم. (1387). چالش سازمان ترویج کشاورزی با تحولات به کمک دو رویکرد عملکرد مداری و ارباب رجوع گرایی. روستا و توسعه، 11(2)، 61-90. SID. https://sid.ir/paper/94677/fa

    Vancouver: کپی

    شاه ولی منصور، عزیزی خالخیلی طاهر، لاچینی زهرا، ابدی بیژن، مسرور اعظم. چالش سازمان ترویج کشاورزی با تحولات به کمک دو رویکرد عملکرد مداری و ارباب رجوع گرایی. روستا و توسعه[Internet]. 1387؛11(2):61-90. Available from: https://sid.ir/paper/94677/fa

    IEEE: کپی

    منصور شاه ولی، طاهر عزیزی خالخیلی، زهرا لاچینی، بیژن ابدی، و اعظم مسرور، “چالش سازمان ترویج کشاورزی با تحولات به کمک دو رویکرد عملکرد مداری و ارباب رجوع گرایی،” روستا و توسعه، vol. 11، no. 2، pp. 61–90، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/94677/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button