مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

704
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

606
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 167

کلیدواژه

فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییQ2
اصفهان (استان)Q3

چکیده

 هدف پژوهش توصیفی-پیمایشی حاضر تحلیل کیفیت خدمات الکترونیک ارائه شده به روستاییان در دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ( روستایی استان اصفهان بود. جامعه آماری خانوارهای ساکن در روستاهای دارای این دفاتر بودند. حجم نمونه با استفاده از رابطه کوکران برابر با 368 برآورد شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه سروکوال بود که با اعمال تغییراتی با شرایط منطقه متناسب شد. پایایی و روایی پرسشنامه با آلفای کرونباخ و آماره KMO مورد تأیید قرار گرفت. داده­ ها نیز با استفاده از نرم­ افزار SPSS تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که در هر پنج بُعد کیفیت خدمات, انتظار مشتریان بیشتر از وضعیت موجود خدمات الکترونیک است, اما دو بُعد «همدلی» و «ملموسات» با کمترین مقادیر منفی, تا حدی جلب رضایت مشتریان را فراهم کرده­ اند؛ ابعاد «قابلیت اطمینان», «پاسخ­ گویی» و «ضمانت» نیز نامطلوب­ ترین ابعاد خدمات از لحاظ کیفیت می­ باشند

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    افراخته، حسن، ریاحی، وحید، جلالیان، حمید، و سرایی، سودابه. (1395). سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان. روستا و توسعه، 19(4 )، 143-167. SID. https://sid.ir/paper/94880/fa

    Vancouver: کپی

    افراخته حسن، ریاحی وحید، جلالیان حمید، سرایی سودابه. سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان. روستا و توسعه[Internet]. 1395؛19(4 ):143-167. Available from: https://sid.ir/paper/94880/fa

    IEEE: کپی

    حسن افراخته، وحید ریاحی، حمید جلالیان، و سودابه سرایی، “سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان،” روستا و توسعه، vol. 19، no. 4 ، pp. 143–167، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/94880/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button