مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

426
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

651
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران

صفحات

 صفحه شروع 213 | صفحه پایان 226

چکیده

 هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران می باشد. پژوهش حاضر پژوهشی توصیفی از نوع همبستگی و مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری تحقیق حاضر را مدیران شهرداری تهران (مدیران مناطق 22 گانه و مجموعه های ورزشی) تشکیل داد که تعداد آن ها 800 نفر است و نمونه آماری براساس فرمول کوکران 260 نفر انتخاب شد. در این تحقیق از پرسشنامه های برندگرایی و بازارگرایی سبز و عملکرد بازاریابی سبز استفاده شد. نتایج مدلسازی معادلات ساختاری نشان داد که بازارگرایی سبز تاثیر مثبت و معنادار بر عملکرد بازاریابی سبز دارد. در حالی که, برندگرایی تاثیر معناداری بر عملکرد بازاریابی سبز نداشت. هم چنین, مشاهده شد که بازارگرایی سبز 8/52 درصد از واریانس عملکرد بازاریابی سبز را تبیین می کنند. بنابراین اتخاذ برنامه های راهبردی داخلی, جهت ارتقاء برندگرایی سبز در برنامه های ورزشی شهرداری تهران ضروری به نظر می رسد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسکریان، فریبا، آقایی، نجف، و ضیایی، اباذر. (1400). اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 13(4 )، 213-226. SID. https://sid.ir/paper/950715/fa

    Vancouver: کپی

    عسکریان فریبا، آقایی نجف، ضیایی اباذر. اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1400؛13(4 ):213-226. Available from: https://sid.ir/paper/950715/fa

    IEEE: کپی

    فریبا عسکریان، نجف آقایی، و اباذر ضیایی، “اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 13، no. 4 ، pp. 213–226، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950715/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button