APA:
کپیعسکریان، فریبا، آقایی، نجف، و ضیایی، اباذر. (1400). اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 13(4 )، 213-226. SID. https://sid.ir/paper/950715/fa
Vancouver:
کپیعسکریان فریبا، آقایی نجف، ضیایی اباذر. اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1400؛13(4 ):213-226. Available from: https://sid.ir/paper/950715/fa
IEEE:
کپیفریبا عسکریان، نجف آقایی، و اباذر ضیایی، “اثر برندگرایی و بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه های ورزشی شهرداری تهران،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 13، no. 4 ، pp. 213–226، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950715/fa