APA:
کپیجلیلیان، معصومه، صفرزاده، حسین، و نوربخش، سیدکامران. (1400). مدل بومی نقش اصول اخلاقی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده. اخلاق در علوم و فناوری، 16(1 )، 108-116. SID. https://sid.ir/paper/950790/fa
Vancouver:
کپیجلیلیان معصومه، صفرزاده حسین، نوربخش سیدکامران. مدل بومی نقش اصول اخلاقی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1400؛16(1 ):108-116. Available from: https://sid.ir/paper/950790/fa
IEEE:
کپیمعصومه جلیلیان، حسین صفرزاده، و سیدکامران نوربخش، “مدل بومی نقش اصول اخلاقی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 16، no. 1 ، pp. 108–116، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950790/fa