APA:
کپیکیانی منش، کامران، فرهنگی، علی اکبر، و طبیبی، سیدجمال الدین. (1399). بررسی توسعه فرهنگی اجتماعی سازمان ها با تکیه بر باز طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز رسانه ای سازمان های ایرانی (مورد پژوهش: بانک رفاه کارگران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 12(4 )، 7-24. SID. https://sid.ir/paper/950846/fa
Vancouver:
کپیکیانی منش کامران، فرهنگی علی اکبر، طبیبی سیدجمال الدین. بررسی توسعه فرهنگی اجتماعی سازمان ها با تکیه بر باز طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز رسانه ای سازمان های ایرانی (مورد پژوهش: بانک رفاه کارگران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1399؛12(4 ):7-24. Available from: https://sid.ir/paper/950846/fa
IEEE:
کپیکامران کیانی منش، علی اکبر فرهنگی، و سیدجمال الدین طبیبی، “بررسی توسعه فرهنگی اجتماعی سازمان ها با تکیه بر باز طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز رسانه ای سازمان های ایرانی (مورد پژوهش: بانک رفاه کارگران)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 12، no. 4 ، pp. 7–24، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950846/fa