مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

351
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

152
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

صفحات

 صفحه شروع 73 | صفحه پایان 94

چکیده

 هدف این از تحقیق تعیین میزان تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) بود جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه تمام مراجعان و مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان تشکیل دادند با توجه به اینکه جامعه آماری پژوهش حاضر نامحدود است, حجم نمونه آماری پژوهش بر اساس جدول مورگان 384 نفر به دست آمد. ابزار پژوهش پرسش نامه استاندارد تبلیغات محیطی (تیلور و همکاران, 2006), پرسش نامه استاندارد ارزش ویژه برند (اولسون, 2008) و پرسش نامه استاندارد تصویر برند (احمد سالام, 2017) بود که که روایی پرسش نامه ها بر اساس روایی محتوایی با استفاده از نظر صاحب نظران, صوری بر مبنای دیدگاه تعدادی از جامعه آماری و سازه با روش تحلیل عاملی مورد بررسی قرار گرفتند و پس از اصطلاحات لازم روایی مورد تایید قرار گرفت و از سوی دیگر پایایی پرسش نامه ها با روش آلفای کرونباخ به ترتیب برای تبلیغات محیطی 0/90, ارزش ویژه برند 0/95 و تصویر برند 0/91 برآورد شد و تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح توصیفی و استنباطی مشتمل بر ضریب همبستگی پیرسون و الگوسازی معادله ساختاری (SEM) انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که تبلیغات محیطی دارای ضریب تاثیر 0/77 بر تصویر برند و با توجه به مقدار معنی داری کمتر از 0/05 این تاثیر معنادار است. از سوی دیگر مقدار اثر تعدیلی ارزش ویژه برند 0/55 بوده و به مقدار معنی داری کمتر از 0/05 این تاثیر معنادار است, این اثر تعدیلی معنادار می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قائدامینی هارونی، عباس، ابراهیم زاده دستجردی، رضا، صادقی ده چشمه، مهرداد، و عبدی، حمیرا. (1398). بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 73-94. SID. https://sid.ir/paper/950925/fa

    Vancouver: کپی

    قائدامینی هارونی عباس، ابراهیم زاده دستجردی رضا، صادقی ده چشمه مهرداد، عبدی حمیرا. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):73-94. Available from: https://sid.ir/paper/950925/fa

    IEEE: کپی

    عباس قائدامینی هارونی، رضا ابراهیم زاده دستجردی، مهرداد صادقی ده چشمه، و حمیرا عبدی، “بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 73–94، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950925/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button