APA:
کپیقائدامینی هارونی، عباس، ابراهیم زاده دستجردی، رضا، صادقی ده چشمه، مهرداد، و عبدی، حمیرا. (1398). بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 73-94. SID. https://sid.ir/paper/950925/fa
Vancouver:
کپیقائدامینی هارونی عباس، ابراهیم زاده دستجردی رضا، صادقی ده چشمه مهرداد، عبدی حمیرا. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):73-94. Available from: https://sid.ir/paper/950925/fa
IEEE:
کپیعباس قائدامینی هارونی، رضا ابراهیم زاده دستجردی، مهرداد صادقی ده چشمه، و حمیرا عبدی، “بررسی تاثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 73–94، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950925/fa