APA:
کپینادری، مدینه، و شفیعی نیک آبادی، محسن. (1400). رابطه پذیرش رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری کیفیت خدمات بهداشتی-درمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های آموزشی اهواز). مدیریت اطلاعات سلامت، 18(4 (پیاپی 80) )، 145-151. SID. https://sid.ir/paper/950936/fa
Vancouver:
کپینادری مدینه، شفیعی نیک آبادی محسن. رابطه پذیرش رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری کیفیت خدمات بهداشتی-درمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های آموزشی اهواز). مدیریت اطلاعات سلامت[Internet]. 1400؛18(4 (پیاپی 80) ):145-151. Available from: https://sid.ir/paper/950936/fa
IEEE:
کپیمدینه نادری، و محسن شفیعی نیک آبادی، “رابطه پذیرش رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری با میانجی گری کیفیت خدمات بهداشتی-درمانی (مورد مطالعه: بیمارستان های آموزشی اهواز)،” مدیریت اطلاعات سلامت، vol. 18، no. 4 (پیاپی 80) ، pp. 145–151، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/950936/fa