مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

317
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

134
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل تاثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 72

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تحلیل دستاوردهای نمایشگاه های ورزشی از دید غرفه داران و مشتریان و ارایه راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی انجام شده است. روش این پژوهش, از نظر هدف, کاربردی و از نظر نوع تحقیقات, توصیفی بود که به صورت پیمایشی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران فروش و بازرگانی و مسیولان غرفه های شرکت های محصولات ورزشی شرکت کننده در نمایشگاه های ورزشی در شهر اصفهان می باشد. تعداد 320 نفر از این افراد با روش نمونه گیری غیر تصادفی قضاوتی انتخاب شدند. در مجموع تعداد 310 غرفه دار به طور کامل پرسش نامه ها را تکمیل کردند. گردآوری داده ها با استفاده از پرسش نامه (علی پور و همکاران, 1397) بر اساس آلفای کرونباخ پایایی آن 86/0 بدست آمد. تحلیل داده ها با به کارگیری مدل سازی معادلات ساختاری و با کمک نرم افزار SPSS و Smart PLS انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد که آموزش کارکنان مهم ترین پارامتر تاثیرگذار بر فرایندهای نمایشگاهی به شمار می رود. هم چنین فرآیندهای حین نمایشگاه بر اهداف غیر فروش و فروش نمایشگاهی, تاثیر مستقیم و معناداری دارد. دستاورد این پژوهش ارایه راهکارهای مناسب در خصوص استفاده موثر و بهینه از عوامل موثر بر فرآیندها و تاثیر آن در دست یابی به اهداف نمایشگاه محصولات ورزشی در کسب وکار است. با توجه به تاثیر گردآوری اطلاعات بر فرآیندهای بعد از نمایشگاه ورزشی, پیشنهاد می شود که مسیولان شرکت ها و سازمان ها این اطلاعات را طبقه بندی کنند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نیکوآبادی، حمیدرضا، نظری، رسول، و مشکل گشا، الهام. (1398). ارائه مدل تاثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی. مدیریت بازاریابی، 14(45 )، 57-72. SID. https://sid.ir/paper/951096/fa

    Vancouver: کپی

    نیکوآبادی حمیدرضا، نظری رسول، مشکل گشا الهام. ارائه مدل تاثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(45 ):57-72. Available from: https://sid.ir/paper/951096/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا نیکوآبادی، رسول نظری، و الهام مشکل گشا، “ارائه مدل تاثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 45 ، pp. 57–72، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951096/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button