APA:
کپیسوری، حسین، صادقی، امیر، و خلج، مهران. (1399). تخمین تاثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران خودرو. مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/951222/fa
Vancouver:
کپیسوری حسین، صادقی امیر، خلج مهران. تخمین تاثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران خودرو. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/951222/fa
IEEE:
کپیحسین سوری، امیر صادقی، و مهران خلج، “تخمین تاثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران خودرو،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 103–119، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951222/fa