APA:
کپیخادمی، علی اکبر، و فرازنده، هانیه. (1398). بررسی عوامل موثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های اینترنتی شهر تهران). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 41-59. SID. https://sid.ir/paper/951310/fa
Vancouver:
کپیخادمی علی اکبر، فرازنده هانیه. بررسی عوامل موثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های اینترنتی شهر تهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):41-59. Available from: https://sid.ir/paper/951310/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر خادمی، و هانیه فرازنده، “بررسی عوامل موثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های اینترنتی شهر تهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 41–59، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951310/fa