Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

301
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

505
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)

نویسندگان

 خدایاری فرانک | خدایاری فرانک | شیخلر لیلا | صدور گواهی نویسنده 

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

کلیدواژه

ویژگی های نوآوری محصول (مزیت نسبی 
پیچیدگی) 

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند در شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار است. روش پژوهش برحسب هدف کاربردی و بر اساس نحوه اجرا از نوع توصیفی, پیمایشی می باشد. جامعه آماری آن شامل کلیه مشتریان و نمایندگان فروش که از خدمات شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار (کمپوست جوانه) استفاده می کنند می باشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول جامعه کوکران 386 نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری در دسترس می باشد. داده های پژوهش با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسش نامه استاندارد بوده است. پایایی پرسش نامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ 0/844 و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفته اند. داده ها به کمک نرم افزار لیزرل و با استفاده از آزمون های آماری, توصیفی و استنباطی مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که از متغیر ویژگی های نوآوری محصول, مزیت نسبی, ملموس بودن و سازگاری برارزش ویژه برند تاثیر مثبت دارند, اما تاثیر پیچیدگی برارزش ویژه برند معنادار نشده است. همچنین ارتباطات برند مبتنی بر مشتری و ارتباطات برند مبتنی بر شرکت تاثیر معنادار بر ارزش ویژه برند دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خدایاری، فرانک، خدایاری، فرانک، و شیخلر، لیلا. (1399). تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/951313/fa

    Vancouver: کپی

    خدایاری فرانک، خدایاری فرانک، شیخلر لیلا. تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/951313/fa

    IEEE: کپی

    فرانک خدایاری، فرانک خدایاری، و لیلا شیخلر، “تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 1–14، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951313/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button