APA:
کپیخدایاری، فرانک، خدایاری، فرانک، و شیخلر، لیلا. (1399). تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/951313/fa
Vancouver:
کپیخدایاری فرانک، خدایاری فرانک، شیخلر لیلا. تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/951313/fa
IEEE:
کپیفرانک خدایاری، فرانک خدایاری، و لیلا شیخلر، “تاثیر ویژگی های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 1–14، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951313/fa