APA:
کپینوری بابیان، رمضان، آقایی، محمد، غریب نواز، نادر، و ناصحی فر، وحید. (1399). تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 15-32. SID. https://sid.ir/paper/951497/fa
Vancouver:
کپینوری بابیان رمضان، آقایی محمد، غریب نواز نادر، ناصحی فر وحید. تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):15-32. Available from: https://sid.ir/paper/951497/fa
IEEE:
کپیرمضان نوری بابیان، محمد آقایی، نادر غریب نواز، و وحید ناصحی فر، “تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 15–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951497/fa