مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

263
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

547
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 32

چکیده

 در حال حاضر به دلیل پویایی بازار و تاثیر عوامل مختلف در سطح کلان و عملیاتی, الگوهای خرید مشتریان با مفاهیم عملیاتی متفاوتی روبرو بوده و در نتیجه, مفاهیم رضایت و وفاداری مشتریان از نظر عملیاتی, با شاخص های متفاوتی بر عملکرد سازمان ها, اثرگذار می باشند. هدف این پژوهش, بررسی تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتریان در وفادارسازی می باشد. پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی بوده و از نظر هدف کاربردی است. ابزار جمع آوری اطلاعات, پرسش نامه بوده که توسط نویسندگان و به صورت استاندارد تهیه شده است. با توجه به حجم بالای جامعه آماری, با بکارگیری فرمول کوکران از روش نمونه گیری تصادفی ساده با حجم نمونه 415 نفر استفاده شد. برای سنجش روایی پرسش نامه از روایی محتوا و همگرا و برای پایایی آن از آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آن 938/. می باشد. داده های جمع آوری شده در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی تحلیل شد. از مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس برای آزمون مدل و بررسی فرضیه های پژوهش استفاده شد. نتایج پژوهش نشان می دهد, شرایط علی بر فرآیندهای وفادارسازی, شرایط مداخله گر و زمینه ای اثر مثبت دارد. شرایط زمینه ای و مداخله گر بر فرآیندها و پیامدهای وفادارسازی اثر مستقیم دارند. راهبردها بر پیامدها اثر مثبتی دارند, اما شرایط مداخله گر و زمینه ای بر راهبردها, اثر مثبتی ندارند و این دو فرضیه رد شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوری بابیان، رمضان، آقایی، محمد، غریب نواز، نادر، و ناصحی فر، وحید. (1399). تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 15-32. SID. https://sid.ir/paper/951497/fa

    Vancouver: کپی

    نوری بابیان رمضان، آقایی محمد، غریب نواز نادر، ناصحی فر وحید. تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):15-32. Available from: https://sid.ir/paper/951497/fa

    IEEE: کپی

    رمضان نوری بابیان، محمد آقایی، نادر غریب نواز، و وحید ناصحی فر، “تاثیر بکارگیری جایگاه یابی برند و تجربه مشتری در وفادارسازی (مورد مطالعه: همراه اول)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 15–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951497/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button