APA:
کپیماجدی، نوید، و شایق، امیرحسین. (1400). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 12(1 (پیاپی 39) )، 79-91. SID. https://sid.ir/paper/951603/fa
Vancouver:
کپیماجدی نوید، شایق امیرحسین. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1400؛12(1 (پیاپی 39) ):79-91. Available from: https://sid.ir/paper/951603/fa
IEEE:
کپینوید ماجدی، و امیرحسین شایق، “شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 12، no. 1 (پیاپی 39) ، pp. 79–91، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951603/fa