مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

312
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

608
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 91

چکیده

 مقدمه: محققان مهم ترین عامل در توسعه گردشگری سلامت را چگونگی نگرش گردشگران به مقصد می دانند. از طرفی بازاریابی الکترونیک می تواند موجب ایجاد اعتبار و خوشنامی و هم چنین خلق تصویر مطلوب در ذهن افراد شود. به همین منظور, هدف پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت می باشد. روش پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از حیث جمع آوری داده ها توصیفی-پیمایشی است. ابتدا عوامل مؤثر براساس مرور متون شناسایی شده و به تأیید شامل 15 نفر از خبرگان حوزه ی گردشگری سلامت رسید. سپس پرسش نامه ای ماتریسی تهیه و در اختیار 173 نفر از گردشگران سلامت قرار گرفت و داده ها با استفاده از ابزارها و تکنیک های نگاشت شناختی فازی تحلیل و مدل توسط شبکه های اجتماعی ترسیم شد. یافته ها: عوامل تبلیغات کلامی کاربران, طراحی وب سایت ها با محتوای مناسب و مدیریت دانش و تخصص به ترتیب با مقدار 21/3, 18/15 و 17/6 نسبت به سایر عوامل از مرکزیت بیشتری برخوردار است و در نتیجه به این عوامل باید توجه بیشتری نمود. نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاکی از آن است که 13 عامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت به ترتیب اولویت شامل تبلیغات کلامی کاربران, طراحی وب سایت ها با محتوای مناسب, مدیریت دانش و تخصص, آگاهی بخشی و اطلاع-رسانی در مورد مقاصد گردشگری سلامت, تصویر ذهنی گردشگران از مقصد, زیرساخت فناوری, ایجاد حس اعتماد و اطمینان به گردشگران, میزان وفاداری گردشگران به مقصد, برقراری تعامل و ارتباط, نوآوری در ارائه خدمات, استفاده از ویدئوهای آموزشی در محیط وب, عوامل سازمانی, عوامل محیطی می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ماجدی، نوید، و شایق، امیرحسین. (1400). شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، 12(1 (پیاپی 39) )، 79-91. SID. https://sid.ir/paper/951603/fa

    Vancouver: کپی

    ماجدی نوید، شایق امیرحسین. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت. مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)[Internet]. 1400؛12(1 (پیاپی 39) ):79-91. Available from: https://sid.ir/paper/951603/fa

    IEEE: کپی

    نوید ماجدی، و امیرحسین شایق، “شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت،” مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)، vol. 12، no. 1 (پیاپی 39) ، pp. 79–91، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951603/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button