مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

415
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

731
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط

صفحات

 صفحه شروع 134 | صفحه پایان 141

چکیده

 زمینه هدف از این پژوهش تحلیل و طراحی مدل بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط است. روش پژوهش حاضر در زمره پژوهش های کیفی و اکتشافی است که با روش داده بنیاد انجام شد. جامعه تحقیق شامل خبرگان و مدیران بازاریابی و متخصصان بازاریابی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی بودند که به شیوه هدفمند 13 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار تحقیق مصاحبه نیمه ساختاریافته بود و در نهایت با استفاده از روش های کدگذاری باز, محوری و گزینشی مورد تحلیل قرار گرفتند. یافته ها در بخش کد گذاری باز 248 کد استخراج شد. در بخش کد گذاری محوری در بخش کدگذاری محوری, 105 کد اولیه در قالب 21 مقوله جاگذاری شد که بدین ترتیب مدل مفهومی تحقیق شکل گرفت. نتیجه گیری بر اساس نتایج به دست آمده عوامل اخلاقی مرتبط با بازار, اهداف بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی, مخاطب شناسی رسانه های اجتماعی, نوع کسب و کار می باشد که عوامل علی را تشکیل می دهند. راهبردهای رسانه های اجتماعی در نمایش و فروش محصولات و خدمات در بازار هدف, راهبرد بازاریابی محتوا, تبلیغات دهان به دهان (WOM), بازیوارسازی, بازاریابی افراد تاثیرگذار و مورد احترام, افزایش آگاهی اخلاقی و مشارکت با برند که به عنوان راهبرد مدل تحقیق مد نظر قرار گرفتند. شرایط مداخله گر و شرایط زمینه ای نیز از اجزای دیگر این مدل بودند که با تاثیرگذاری بر راهبرد, زمینه دستیابی به پدیده اصلی این مدل را فراهم کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خجسته، نازنین، چیرانی، ابراهیم، شاهرودی، کامبیز، و شبگومنصف، سیدمحمود. (1400). طراحی مدل بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط. اخلاق در علوم و فناوری، 16(1 )، 134-141. SID. https://sid.ir/paper/952298/fa

    Vancouver: کپی

    خجسته نازنین، چیرانی ابراهیم، شاهرودی کامبیز، شبگومنصف سیدمحمود. طراحی مدل بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1400؛16(1 ):134-141. Available from: https://sid.ir/paper/952298/fa

    IEEE: کپی

    نازنین خجسته، ابراهیم چیرانی، کامبیز شاهرودی، و سیدمحمود شبگومنصف، “طراحی مدل بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 16، no. 1 ، pp. 134–141، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952298/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button