مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

221
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

536
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه برند کارفرما و نوآوری در خدمات: نقش واسطه ای اخلاق کار

صفحات

 صفحه شروع 163 | صفحه پایان 170

چکیده

 زمینه امروزه در محیط پویا و در حال تغییر, سازمان های خدماتی ناچار به حرکت به سوی نوآوری در خدمات می باشند. هم چنین سازمان ها برای بقاء و حرکت به سمت نوآوری در خدمات, نیازمند داشتن برند کارفرما و اخلاق کار می باشند. بر همین اساس, هدف از اجرای تحقیق حاضر, بررسی رابطه برند کارفرما و نوآوری در خدمات با توجه به نقش واسطه ای اخلاق کار می باشد. روش این تحقیق, از لحاظ هدف جزء تحقیقات کاربردی و از لحاظ ماهیت و شیوه تحقیقات جزء تحقیقات توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه آماری, کلیه کارکنان یک سازمان دفاعی می باشد(تعداد 800 نفر)؛ که برای آزمون فرضیه های تحقیق نمونه ای 270 نفری از کارکنان به صورت تصادفی ساده از جامعه محدود, انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده است که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفته است. در پایان از روش مدلسازی معادلات ساختاری با کمک پی ال اس استفاده شد. یافته ها نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که برند کارفرما با نوآوری در خدمات و اخلاق کار رابطه معنی داری دارد. هم چنین بین اخلاق کار و نوآوری در خدمات رابطه ی معنی داری وجود دارد. نتیجه گیری سازمان مذکور برای حرکت به سمت نوآوری در خدمات, بایستی از اهرم های برند کارفرما و اخلاق کار استفاده نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تاج آبادی، حسین، توکلی، غلامرضا، و نظری، یونس. (1399). رابطه برند کارفرما و نوآوری در خدمات: نقش واسطه ای اخلاق کار. اخلاق در علوم و فناوری، 15(4 )، 163-170. SID. https://sid.ir/paper/952335/fa

    Vancouver: کپی

    تاج آبادی حسین، توکلی غلامرضا، نظری یونس. رابطه برند کارفرما و نوآوری در خدمات: نقش واسطه ای اخلاق کار. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(4 ):163-170. Available from: https://sid.ir/paper/952335/fa

    IEEE: کپی

    حسین تاج آبادی، غلامرضا توکلی، و یونس نظری، “رابطه برند کارفرما و نوآوری در خدمات: نقش واسطه ای اخلاق کار،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 4 ، pp. 163–170، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952335/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button