APA:
کپیحسین پور، معصومه، رئیسی، زهره، گرجی، یوسف، و دهقانی، اکرم. (1400). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 12(3 (پیاپی 36) )، 99-109. SID. https://sid.ir/paper/952560/fa
Vancouver:
کپیحسین پور معصومه، رئیسی زهره، گرجی یوسف، دهقانی اکرم. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1400؛12(3 (پیاپی 36) ):99-109. Available from: https://sid.ir/paper/952560/fa
IEEE:
کپیمعصومه حسین پور، زهره رئیسی، یوسف گرجی، و اکرم دهقانی، “اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی و بیش فعالی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 12، no. 3 (پیاپی 36) ، pp. 99–109، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952560/fa