APA:
کپیاحقاقی، حمیدرضا، قاسمی نامقی، محمد، و حسین زاده، علی. (1399). شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند. اخلاق در علوم و فناوری، 15(1 )، 56-63. SID. https://sid.ir/paper/952592/fa
Vancouver:
کپیاحقاقی حمیدرضا، قاسمی نامقی محمد، حسین زاده علی. شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(1 ):56-63. Available from: https://sid.ir/paper/952592/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا احقاقی، محمد قاسمی نامقی، و علی حسین زاده، “شناسایی عوامل اخلاقی موثر بر مدل وفاداری مشتری با محوریت شخصیت برند،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 1 ، pp. 56–63، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952592/fa