مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

978
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

923
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 28

چکیده

 این مقاله با هدف بررسی کا رگروهی ومولفه های آن بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان در مقطع متوسطه دوره اول به نگارش در آمده است. در این راستا متناسب با ادبیات وپیشینه موجود نسبت به طراحی مدل اولیه مفهومی تحقیق اقدام گردید وسپس تحقیق حاضرکه از نظر هدف کاربردی وبه لحاظ روش تحقیق از نوع توصیفی-پیمایشی می باشد, به انجام رسید. جامعه آماری این تحقیق 4992 است که شامل کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول منطقه 8 تهران می گردد. ونمونه آماری براساس جدول مورگان بالغ بر 351 نفر انتخاب گردید, روش نمونه گیری نیز تصادفی خوشه ای می باشد. در این پژوهش جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد یادگیری مشارکتی استیفان و یادگیری ریاضی طالبی استفاده شد. تحلیل داده ها با استفاده آزمون ضریب همبستگی و رگرسیون و نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج نشان داد که تاثیر متغیر پویایی های گروهی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان دبیرستان معنی دار و مستقیم است. تاثیر متغیر انجام کارروی پروژه بر یادگیری ریاضی دانش آموزان دبیرستان معنی دار و مستقیم است. همچنین نتایج نشان داد که تاثیر متغیر بازخورد گروه بر یادگیری ریاضی دانش آموزان دبیرستان معنی دار و مستقیم است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسن مرادی، نرگس، قیومی، عباسعلی، و سادات نیا رئیس، ناهید. (1399). تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه. پژوهش در آموزش ریاضی، 1(1 )، 15-28. SID. https://sid.ir/paper/953828/fa

    Vancouver: کپی

    حسن مرادی نرگس، قیومی عباسعلی، سادات نیا رئیس ناهید. تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه. پژوهش در آموزش ریاضی[Internet]. 1399؛1(1 ):15-28. Available from: https://sid.ir/paper/953828/fa

    IEEE: کپی

    نرگس حسن مرادی، عباسعلی قیومی، و ناهید سادات نیا رئیس، “تاثیر کارگروهی بر یاد گیری ریاضی دانش آموزان دوره اول متوسطه،” پژوهش در آموزش ریاضی، vol. 1، no. 1 ، pp. 15–28، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953828/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button