APA:
کپیخادمی، علی اکبر، گلشنی، عباس، و فرازنده، هانیه. (1399). بررسی نقش انگیزش های روان شناختی مصرف کننده بر درگیرسازی مشتری, دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی شهرتهران). مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 47-64. SID. https://sid.ir/paper/953920/fa
Vancouver:
کپیخادمی علی اکبر، گلشنی عباس، فرازنده هانیه. بررسی نقش انگیزش های روان شناختی مصرف کننده بر درگیرسازی مشتری, دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی شهرتهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):47-64. Available from: https://sid.ir/paper/953920/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر خادمی، عباس گلشنی، و هانیه فرازنده، “بررسی نقش انگیزش های روان شناختی مصرف کننده بر درگیرسازی مشتری, دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی شهرتهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 47–64، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953920/fa