مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

397
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

668
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 165 | صفحه پایان 178

چکیده

 در بازار رقابتی امروزی, بازاریابی محتوا در رسانه های اجتماعی می تواند سبب جذب مشتریان و افزایش مشارکت برندها, به ویژه در بخش ورزشی شود. بر این اساس, هدف از پژوهش حاضر, مطالعة تأثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برندهای ورزشی بود. بدین منظور از روش شناسی کیفی بهره گرفته شد. ابتدا, داده ها از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته گردآوری و سپس با روش تحلیل محتوای کیفی, تجزیه و تحلیل شد. نتایج به دست آمده از تحلیل مصاحبه ها با خبرگان, نشان داد که تأثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برندهای ورزشی را می توان از طریق سه مفهوم آگاهی از برند, جایگاه یابی برند و وفاداری برند تبیین کرد. بنابراین, با گسترش رسانه ها می توان گفت, یکی از راه های توصیه شده به برندها, جهت تبادل اطلاعات و تعامل با مشتریان, بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی است که با افرایش سلامت برند, بستر لازم را برای تمایز آن, در میان رقبا فراهم می آورد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوانی، وجیهه، و کهزاد، فرزانه. (1400). کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی. رسانه، 32(4 )، 165-178. SID. https://sid.ir/paper/954646/fa

    Vancouver: کپی

    جوانی وجیهه، کهزاد فرزانه. کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی. رسانه[Internet]. 1400؛32(4 ):165-178. Available from: https://sid.ir/paper/954646/fa

    IEEE: کپی

    وجیهه جوانی، و فرزانه کهزاد، “کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی،” رسانه، vol. 32، no. 4 ، pp. 165–178، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954646/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button