APA:
کپیجوانی، وجیهه، و کهزاد، فرزانه. (1400). کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی. رسانه، 32(4 )، 165-178. SID. https://sid.ir/paper/954646/fa
Vancouver:
کپیجوانی وجیهه، کهزاد فرزانه. کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی. رسانه[Internet]. 1400؛32(4 ):165-178. Available from: https://sid.ir/paper/954646/fa
IEEE:
کپیوجیهه جوانی، و فرزانه کهزاد، “کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی،” رسانه، vol. 32، no. 4 ، pp. 165–178، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954646/fa