APA:
کپیسنجری نادر، بهزاد، یاراحمدی، فتانه، و بلوچی، حسین. (1399). بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 24-47. SID. https://sid.ir/paper/954728/fa
Vancouver:
کپیسنجری نادر بهزاد، یاراحمدی فتانه، بلوچی حسین. بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):24-47. Available from: https://sid.ir/paper/954728/fa
IEEE:
کپیبهزاد سنجری نادر، فتانه یاراحمدی، و حسین بلوچی، “بررسی تاثیر جامعه برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر بشارت برند از طریق تقویت اعتماد به برند،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 24–47، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954728/fa