APA:
کپینادری، نادر، و پورجمشیدی، حدیث. (1400). نقش شبکه های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(26 )، 291-309. SID. https://sid.ir/paper/954783/fa
Vancouver:
کپینادری نادر، پورجمشیدی حدیث. نقش شبکه های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(26 ):291-309. Available from: https://sid.ir/paper/954783/fa
IEEE:
کپینادر نادری، و حدیث پورجمشیدی، “نقش شبکه های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 26 ، pp. 291–309، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954783/fa