مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

334
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

199
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری

صفحات

 صفحه شروع 239 | صفحه پایان 277

کلیدواژه

تحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM) Q1

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت ارایه خدمات پس از ارایه راهکارهایی در جهت ارتقای میزان خدمات ارایه شده در هتل هاست. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی پیمایشی است. پایایی پرسشنامه با محاسبه آلفای کرونباخ و شاخص CR و روایی آن با روش های روایی محتوا, روایی همگرا و واگرا تایید شده است. یافته های پژوهش حاضر نشانگر تایید تمامی فرضیه های پژوهش اند؛ خروجی نرم افزار تحلیل خطی سلسله مراتبی نشان دهنده روابط چندسطحی متغیرهای پژوهش بود. به علاوه, اثر متغیر میانجی با آزمون سوبل و شدت آن با ضریب وی. ای. اف سنجیده شد. نتایج نشان داد که مدیران باید با استفاده از بازاریابی داخلی, که در سطح سازمانی است, موجب بهبود کیفیت ارایه خدمات توسط کارکنان شوند: با القای حس افتخار, اعتقاد و احترام به کارکنان, تعریف ماموریت مشخص, ارایه الگوی مناسب به آن ها در کنار ارتقای فرهنگ خطرپذیری, تاکید بر احساسات کارکنان و توجه به خواست و نیاز آن ها.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اخوان خرازیان، مریم، و درمنکی فراهانی، فاطمه. (1400). تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 16(54 )، 239-277. SID. https://sid.ir/paper/954852/fa

    Vancouver: کپی

    اخوان خرازیان مریم، درمنکی فراهانی فاطمه. تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1400؛16(54 ):239-277. Available from: https://sid.ir/paper/954852/fa

    IEEE: کپی

    مریم اخوان خرازیان، و فاطمه درمنکی فراهانی، “تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 16، no. 54 ، pp. 239–277، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954852/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button