APA:
کپیاخوان خرازیان، مریم، و درمنکی فراهانی، فاطمه. (1400). تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 16(54 )، 239-277. SID. https://sid.ir/paper/954852/fa
Vancouver:
کپیاخوان خرازیان مریم، درمنکی فراهانی فاطمه. تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1400؛16(54 ):239-277. Available from: https://sid.ir/paper/954852/fa
IEEE:
کپیمریم اخوان خرازیان، و فاطمه درمنکی فراهانی، “تجزیه و تحلیل تحلیل چند سطحی تاثیر بازاریابی داخلی کارکنان بر کیفیت ارائه خدمات با میانجی گری تعهد سازمانی و رضایت شغلی در صنعت هتلداری،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 16، no. 54 ، pp. 239–277، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954852/fa