مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

216
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

611
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 306 | صفحه پایان 336

چکیده

 هدف: از آنجا که تحقیقات مربوط به حوزه برندسازی خدمات, بسیار پراکنده است, در این پژوهش تلاش شده است که بر اساس الگوی سیپ, چارچوب جامع و نظام مندی برای توسعه استراتژیک فرایند برند سازی ارایه شود. روش: پژوهش حاضر, از نوع کیفی است و بر اساس رویکرد فراترکیب اجرا شده است. با توجه به هدف پژوهش, 226 تحقیق انجام شده که با موضوع پژوهش مرتبط بود, بر مبنای الگوی سندلوسکی و بارسو بررسی شد. جامعه پژوهش, کلیه مقاله های منتشرشده در مجله های آی اس آی, کتاب ها و پایان نامه های داخلی و خارجی مرتبط با مبحث برندسازی در صنایع خدماتی و در بازه زمانی 1996 تا 2020 بود. یافته ها: پژوهشگران مطابق با الگوی سیپ برای هریک از 4 مقوله بستر (زمینه), درون داد (ورودی), مقوله اصلی فرایند و برون داد (خروجی), 16مفهوم و 176کد شناسایی کردند که در مطالعات داخلی و خارجی به آنها توجه شده بود. نتیجه گیری: نتایج این پژوهش به پژوهشگران و دست اندرکاران حوزه برندسازی خدمات کمک می کند تا بدانند برای درک جامع از توسعه استراتژیک فرایند برندسازی در حوزه خدمات, به ویژه خدمات گردشگری, باید به چه متغیرها و مولفه هایی در چهار بخش بستر, درون داد, مقوله اصلی فرایند و برون داد توجه کنند. در واقع, پژوهش حاضر با پرکردن خلا تحقیقاتی, به گستره سطح و عمق دانش موجود در حوزه برندسازی خدمات می افزاید. در پایان, هم راستا با نتایج پژوهش, پیشنهادهایی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    چوبندیان، رضوان، خانلری، امیر، یزدانی، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1400). ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. مدیریت بازرگانی، 13(2 )، 306-336. SID. https://sid.ir/paper/955257/fa

    Vancouver: کپی

    چوبندیان رضوان، خانلری امیر، یزدانی حمیدرضا، عابدی احسان. ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(2 ):306-336. Available from: https://sid.ir/paper/955257/fa

    IEEE: کپی

    رضوان چوبندیان، امیر خانلری، حمیدرضا یزدانی، و احسان عابدی، “ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 306–336، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955257/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button