APA:
کپیچوبندیان، رضوان، خانلری، امیر، یزدانی، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1400). ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. مدیریت بازرگانی، 13(2 )، 306-336. SID. https://sid.ir/paper/955257/fa
Vancouver:
کپیچوبندیان رضوان، خانلری امیر، یزدانی حمیدرضا، عابدی احسان. ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(2 ):306-336. Available from: https://sid.ir/paper/955257/fa
IEEE:
کپیرضوان چوبندیان، امیر خانلری، حمیدرضا یزدانی، و احسان عابدی، “ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 2 ، pp. 306–336، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955257/fa