APA:
کپیفتحی، جلیل، و شیرازی زاده، محسن. (1399). تأثیر آموزش راهبردهای خواندن زبان دوم بر عملکرد درک مطلب و اضطراب خواندن زبان آموزان ایرانی. جستارهای زبانی، 11(4 (پیاپی 58) )، 267-295. SID. https://sid.ir/paper/956318/fa
Vancouver:
کپیفتحی جلیل، شیرازی زاده محسن. تأثیر آموزش راهبردهای خواندن زبان دوم بر عملکرد درک مطلب و اضطراب خواندن زبان آموزان ایرانی. جستارهای زبانی[Internet]. 1399؛11(4 (پیاپی 58) ):267-295. Available from: https://sid.ir/paper/956318/fa
IEEE:
کپیجلیل فتحی، و محسن شیرازی زاده، “تأثیر آموزش راهبردهای خواندن زبان دوم بر عملکرد درک مطلب و اضطراب خواندن زبان آموزان ایرانی،” جستارهای زبانی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 58) ، pp. 267–295، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956318/fa