APA:
کپیچراغ سحر، رسول، پیرزاد، علی، و موسوی، سیدنجم الدین. (1399). شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه. اخلاق در علوم و فناوری، 15(ویژه نامه 3 )، 82-91. SID. https://sid.ir/paper/956514/fa
Vancouver:
کپیچراغ سحر رسول، پیرزاد علی، موسوی سیدنجم الدین. شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(ویژه نامه 3 ):82-91. Available from: https://sid.ir/paper/956514/fa
IEEE:
کپیرسول چراغ سحر، علی پیرزاد، و سیدنجم الدین موسوی، “شناسایی و اهمیت سنجی مولفه های بازاریابی خیرخواهانه در صنعت بیمه،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. ویژه نامه 3 ، pp. 82–91، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956514/fa