مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

310
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

603
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 652 | صفحه پایان 678

کلیدواژه

مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)Q1

چکیده

 هدف: هدف از اجرای این پژوهش, شناسایی عوامل موثر و مولفه های هویت شرکتی و همچنین, مدل سازی ارتباطات درونی آنها در بستر بانکداری شرکتی است. بانکداری شرکتی خدمتی است که در دسته کسب وکارهای B2B (کسب وکار به کسب وکار) قرار می گیرد و بانک ها از این طریق بازار هدف خود را شرکت ها و سازمان ها در نظر می گیرند. روش: به منظور دستیابی به هدف این پژوهش, با 18 تن از خبرگان حوزه بانکداری شرکتی مصاحبه به عمل آمد و متن مصاحبه ها با استفاده از روش تحلیل محتوا, کدگذاری شد. پس از شناسایی عناصر و مولفه های هویت برند شرکتی, با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM), روابط درونی این عوامل مدل سازی شد. یافته ها: مطابق یافته های این پژوهش, عناصر موثر بر هویت برند شرکتی در قالب 13 مقوله اصلی و 41 مقوله فرعی تعریف می شوند و با توجه به نتایج پژوهش, میان این عوامل, رابطه علی معلولی وجود دارد. همچنین, مطابق خروجی روش ISM مقوله ها یا ابعاد اصلی هویت برند, در پنج سطح تعریف می شوند که بر یکدیگر نیز اثرگذارند. نتیجه گیری: بر اساس نتایج, پژوهش, روش ISM می تواند روابط علی معلولی میان عناصر و مولفه های هویت برند شرکتی را مشخص کند. علاوه بر این, پنج مقوله استراتژی, فرهنگ, شایستگی و قابلیت سازمانی, نظام مدیریت سرمایه انسانی و زیرساخت ها و ساختار سازمان, عوامل بسیار مهم در ساخت و شکل گیری هویت برند شرکتی در بستر بانکداری شرکتی محسوب می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دانشگر، محمد، عبدالوند، محمدعلی، حیدرزاده هنزایی، کامبیز، و خون سیاوش، محسن. (1399). مدل سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 12(3 )، 652-678. SID. https://sid.ir/paper/956832/fa

    Vancouver: کپی

    دانشگر محمد، عبدالوند محمدعلی، حیدرزاده هنزایی کامبیز، خون سیاوش محسن. مدل سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(3 ):652-678. Available from: https://sid.ir/paper/956832/fa

    IEEE: کپی

    محمد دانشگر، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده هنزایی، و محسن خون سیاوش، “مدل سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 3 ، pp. 652–678، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956832/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button