APA:
کپیده بینی، نیوشا، حقیقی، محمد، و غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق. (1400). طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(25 )، 83-110. SID. https://sid.ir/paper/956912/fa
Vancouver:
کپیده بینی نیوشا، حقیقی محمد، غلامی چنارستان علیا عبدالخالق. طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(25 ):83-110. Available from: https://sid.ir/paper/956912/fa
IEEE:
کپینیوشا ده بینی، محمد حقیقی، و عبدالخالق غلامی چنارستان علیا، “طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 25 ، pp. 83–110، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956912/fa