APA:
کپیحسینی، سیدمحمدکامل، و عالی، صمد. (1401). تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک شده. اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، 16(58 )، 153-171. SID. https://sid.ir/paper/956980/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدمحمدکامل، عالی صمد. تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک شده. اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)[Internet]. 1401؛16(58 ):153-171. Available from: https://sid.ir/paper/956980/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدکامل حسینی، و صمد عالی، “تبیین مشارکت مشتری برای خلق ارزش در صنعت بانکداری ایران بر مبنای ارزش ادراک شده،” اقتصاد مالی (اقتصاد مالی و توسعه)، vol. 16، no. 58 ، pp. 153–171، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956980/fa