مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

206
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

499
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی نقش جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز

صفحات

 صفحه شروع 11 | صفحه پایان 20

چکیده

 گرایش کارآفرینانه یک ساختار با ارزشی ا ست برای درک چگونگی و چرایی برخی شرکت ها که قادرند به طور مرتب در طول زمان از طریق راه های جدید رشد کنند. هدف از پژوهش حاضر واکاوی نقش جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز است. این مطالعه از لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی و با روش پیمایشی انجام شد. تعداد نمونه در این مطالعه 94 نفر از کارکنان شرکت تولید کننده مواد غذایی سبز در شهر تهران است که به روش نمونه گیری کوکران انتخاب شدند. جمع آوری داده ها در پژوهش حاضر در دوره ی زمانی زمستان 1398 انجام شده است و به منظور تحلیل داده ها از روش مدل سازی معادلات ساختاری بهره گرفته شد. برای سنجش روایی از روایی همگرا و واگرا توسط نرم افزار بهره گرفته شد و به منظور برازش پایایی, آلفای کرونباخ مورد استفاده قرار گرفت و ضریب آن برای تمام سازه های پژوهش بیشتر از 0/7 است. یافته های پژوهش نشان داد که جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند تاثیر معنی داری دارد. همچنین, بین جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه تاثیر مثبت و معنی داری یافت شد. از آنجا که قلب گرایش کارآفرینانه, نوآوری است, شرکت های تولیدکننده ی مواد غذایی سبز بهتر قادر به ایجاد برندهای خلاقانه برای محصولات و خدمات خود و ارایه تصویری متفاوت از سازمان آنها در بازار هستند. از این رو, اتخاذ گرایش کارآفرینانه در شرکت های تولیدی موجب ارتقای برندسازی در آنان می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بشیرخداپرستی، رامین، و باقری قره بلاغ، هوشمند. (1399). واکاوی نقش جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 7(14 )، 11-20. SID. https://sid.ir/paper/957274/fa

    Vancouver: کپی

    بشیرخداپرستی رامین، باقری قره بلاغ هوشمند. واکاوی نقش جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی[Internet]. 1399؛7(14 ):11-20. Available from: https://sid.ir/paper/957274/fa

    IEEE: کپی

    رامین بشیرخداپرستی، و هوشمند باقری قره بلاغ، “واکاوی نقش جهت گیری برند و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد برند در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی سبز،” راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، vol. 7، no. 14 ، pp. 11–20، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957274/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button