APA:
کپیرحمانیان، عماد. (1400). نوع شناسی اخبار جعلی شبکه های اجتماعی در بافت مصرف ایران, الگوی مفهومی مردم نگارانه. مدیریت بازرگانی، 13(3 )، 814-844. SID. https://sid.ir/paper/957319/fa
Vancouver:
کپیرحمانیان عماد. نوع شناسی اخبار جعلی شبکه های اجتماعی در بافت مصرف ایران, الگوی مفهومی مردم نگارانه. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(3 ):814-844. Available from: https://sid.ir/paper/957319/fa
IEEE:
کپیعماد رحمانیان، “نوع شناسی اخبار جعلی شبکه های اجتماعی در بافت مصرف ایران, الگوی مفهومی مردم نگارانه،” مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 3 ، pp. 814–844، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957319/fa