APA:
کپیدرخشان، علی، شکی، فرزانه، و سارانی، محمدامین. (1399). تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست. جستارهای زبانی، 11(4 (پیاپی 58) )، 605-637. SID. https://sid.ir/paper/958560/fa
Vancouver:
کپیدرخشان علی، شکی فرزانه، سارانی محمدامین. تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست. جستارهای زبانی[Internet]. 1399؛11(4 (پیاپی 58) ):605-637. Available from: https://sid.ir/paper/958560/fa
IEEE:
کپیعلی درخشان، فرزانه شکی، و محمدامین سارانی، “تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست،” جستارهای زبانی، vol. 11، no. 4 (پیاپی 58) ، pp. 605–637، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958560/fa