APA:
کپیمیرکی، محمود، یکتایار، مظفر، و اسمعیلی، نرگس. (1399). نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 199-215. SID. https://sid.ir/paper/958763/fa
Vancouver:
کپیمیرکی محمود، یکتایار مظفر، اسمعیلی نرگس. نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):199-215. Available from: https://sid.ir/paper/958763/fa
IEEE:
کپیمحمود میرکی، مظفر یکتایار، و نرگس اسمعیلی، “نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در دلبستگی عاطفی به برند و رفتار مصرف کنندگان،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 199–215، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958763/fa